Retki Puuhaparkiin

polkuautot (kuva: Puuhapark)
trampoliiniareena (kuva: Puuhapark)

Retki PuuhaParkiin lauantaina 18.5.2019

PuuhaParkista löytyy puuhaa koko perheelle! PuuhaPark on Suomen uusin Teemapuisto, jossa  4,5 hehtaarin alueella on yli 100 eri puuhaa. Voit käydä tutustumassa retkikohteeseen osoitteessa: https://www.puuhapark.fi/

Lähdemme Vihdin PuuhaParkiin Muurlan lasilta klo 11 ja paluu samaan paikkaan n. klo 18.

Retken hinta:

• Aikuinen 15€/ MLL jäsen (jäsenetu on henkilökohtainen), 25€ muut
  • 3-18v 15€
  • Alle 3v 5€
  • Retken hinta sisältää bussimatkan, pääsylipun Puuhaparkiin (norm.hinta 24€) sekä pienen eväspussin

Puuhaparkissa on grillipaikka hiilineen, joten omia eväitä on mahdollisuus syödä. Ruokailumahdollisuus on myös "Puuha-buffetissa", jonka tarjoushinta on meidän retkellä 9,90€/hlö, 4,90€/3-5-vuotiaat ja alle 3-vuotiaat ruokailevat maksutta. Puuha-Buffet ruokailuun tulee ilmoittautua jo retkelle ilmoittautuessa, jotta ravintolan henkilökunta osaa varautua ruokailijoiden määrään retkipäivänä. Puuhaparkin henkilökunnan mukaan Buffetissa on vaihtuva kotiruokalista ja maistuvaa ruokaa niin lapsille kuin aikuisillekin.

Sitova ilmoittautuminen alla olevalla lomakkeella. Retkihinta maksetaan yhdistyksen tilille ennen retkeä, maksutiedot lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Ruokailu maksetaan suoraan ravintolaan.

Mikäli et ole vielä MLL-jäsen, nyt kannattaa jäseneksi liittyä. Saat tuntuvan alennuksen retken hinnasta ja muut runsaat jäsenedut. Liity tästä ja voit samantien ilmoittautua retkelle jäsenenä. Muista valita Muurlan yhdistys liittyessäsi.