Muurlan yhdistys

Muurlan yhdistyksen toiminta pyörii vapaaehtoisvoimin. Vuonna 2022 yhdistyksen hallitukseen kuuluu 10 jäsentä ja 2 varajäsentä. Yhdistyksemme toimintaan ovat kaikki kiinnostuneet tervetulleita. Tällä hetkellä toiminnat ja tapahtumat järjestyvät hallitusjäsenien toimesta.

Toimintaan ovat lämpimästi tervetulleita vapaaehtoiset, jotka voivat osallistua tapahtumiin ja toimintaan haluamallaan tavalla. Mikäli vapaaehtoistyö kiinnostaa, niin laita meille sähköpostia muurlan.yhdistys@mll.fi.

Yhdistys järjestää Muurlan alueella tapahtumia ja jatkuvaa toimintaa lapsiperheille ympäri vuoden. Tavoitteenamme on tarjota lapsiperheille monipuolisesti toimintaa Muurlassa. Haluaisimme kehittää toimintaa kyläläisten toiveita ja tarpeita ajatellen. Otamme mielellään uusia ideoita vastaan ja palaute on meille tärkeää. Ota yhteyttä!