Jäsenedut

MLL-jäsenenä olet mukana tukemassa lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia kotiseudullasi. Jäsenmaksusta osa ohjautuu suoraan Muurlan yhdistyksen toimintaan ja loput valtakunnalliselle tasolle.

Voit tukea paikallisyhdistyksemme toimintaa liittymällä MLL-jäseneksi. Aktiivisuutesi jäsenenä määrittelet itse: rivijäsenet ovat meille yhtä tärkeitä kuin aktiiviset toimijatkin. Jäsenmaksu aikuiselta on 25 €/ kalenterivuosi. Jäsenenä voit huoletta liittää myös alle 18-vuotiaat lapsesi jäseniksi, heistä ei peritä jäsenmaksua. Jäsenet saavat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Lapsemme-lehden ja runsaasti sekä paikallisia että valtakunnallisia jäsenetuja.

Jäseneksi pääset liittymään täältä. Täytäthän jokaisesta liittyjästä oman liittymislomakkeen.

JÄSENEDUT  MUURLASSA

Muurlan Lasi

15 % alennusta lounas- ja à la carte -annoksista sekä myymälän tuotteista. https://www.muurla.com/

Muurlan opisto,

Jaanan herkkupöytä

1 € alennusta aikuisten lounaan hinnasta. www.jaananherkkupoyta.fi

JÄSENEDUT SALON, HALIKON JA PERTTELIN SEUDULLA LÖYTYVÄT TÄÄLTÄ.

VALTAKUNNALLISET JÄSENEDUT LÖYTYVÄT  TÄÄLTÄ.

Liity MLL:n jäseneksi