Peuhu

Touhuja peuhussa keväällä 2018

ALLE KOULUIKÄISTEN PEUHU

Aika: Torstaisin klo 16.30 - 18

Paikka: Muurlan koulun liikuntasali (Robintie 30)

Peuhussa lapset liikkuvat omaehtoisesti oman vanhemman vastuulla ja valvonnassa. Kouluikäiset sisarukset ovat tervetulleita mukaan, kunhan huomioidaan pienemmät peuhaajat. Peuhussa on tarjolla erilaisia liikuntavälineitä ja -ratoja, joita lapset ja vanhemmat voivat yhdessä käyttää.

Peuhu järjestetään yhteistyössä Salon kaupungin kanssa. Peuhu on maksutonta toimintaa eikä siihen tarvitse ilmoittautua.Peuhuun tullaan koulun alapihan sisäänkäynnistä (ruokalan vierestä). Ovet ovat lukossa peuhun ajan, mutta sisään pääsee klo 16.30 jälkeenkin, kilauta vain ovikelloa!

​Peuhualueen  järjestystä valvovat MLL Muurlan yhdistyksen vapaaehtoiset. Peuhun mahdollisista peruutuksista ilmoitetaan Muurlan MLL:n facebook-sivulla, joten otathan sivumme seurantaan!