Koululaisten kesäkerho 2024

Järjestämme 1.–2.-luokkalaisille kesäkerhon Muurlan nuorisotilassa (Uotilantie 2) kymmenen päivän ajan 5.–18.6. Kerho on arkipäivisin klo 10–15. Kesäkerhon hinta on 45 € / 5 päivää. Hinta sisältää päivittäisen lounaan Muurlan opiston ruokalassa. Kerholaiset on vakuutettu MLL:n puolesta.

Kesäkerhoon mahtuu n. 12 koululaista. Lapsen voi ilmoittaa koko kymmenen päivän ajalle tai halutessaan vain viideksi päiväksi. Mikäli ilmoittautuneita tulee runsaasti, tarjoamme kerhopaikan vain yhdelle viiden päivän jaksolle. Tästä syystä mainitsethan, mille ajalle ensisijaisesti toivot lapsellesi kerhopaikkaa, jotta saamme paikan järjestymään mahdollisimman monelle sitä tarvitsevalle. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Kerhonohjaajina toimii itsenäisesti kaksi 15–17-vuotiasta nuorta. Yhdistyksemme toimii ohjaajien tukena ja kerhon aikana ohjaajilla on mahdollisuus saada yhteys yhdistyksemme aikuisiin.

Kesäkerhoon ilmoittaudutaan alla olevalla lomakkeella.

Kerho toteutuu, mikäli ilmoittautuneita on riittävästi. Pidätämme oikeuden vahvistaa kerhon toteutuminen 3.5.2024.

Huomioithan, että tänä vuonna kesäkerhon "viikko" on keskiviikosta tiistaihin!

Lisätietoja voi tarvittaessa kysellä:

muurlan.yhdistys@mll.fi
p. 050 539 3576 / Päivi

Kuva: Anna Autio / MLL kuvapankki

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.